Uppdatering "nya livet"

Nu är det faktiskt dag 15 på det som ska få mig att må bättre och det fungerar! Jag är piggare och mer avslappnad: har fått ordning på sömnen, äter bra och tar längre promenader med Linus i raskare takt. Förra veckan var jag på konferens, kurs och begravning. Alla tre innehållande godis och fika men jag höll mig utan att äta nåt av det. Tre hotellfrukostar iom kursen och jag åt frukt, ägg och olika köttpålägg, inte en endaste brödbit (som jag verkligen älskar egentligen!). 
Den här veckan har jag varit på nya projektet hela veckan och tom åkt pendeltåg två dagar, jag som har fobi för när det är mycket folk. Så är sjukt nöjd med mig själv. Det roliga är också att jag trivs på nya projektet. Det är bra männsikor där som är skarpa och går att diskutera med, det händer liksom saker och man blir tagen på allvar. 
 
Viktmässigt händer typ ingenting. Lite frustrerande men känns samtidigt okej, vikten var inte största anledningen till att lägga om livet. Fast när jag tänker efter, har gått ner 2,6 kg på de här två veckorna så helt kasst är det väl inte. Bara jag som är van att gå ner det på nån dag bara. 
 
Idag jobbar jag hemifrån och hinner faktiskt ut och rida i dagsljus, känns väldigt bra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0