Behöver egentligen jobba, men...

Ska sitta och jobba men behöver bara få ur det här för just nu suger det bara energi. 
 
Att vara intresserad av nån och vänta på vad den vill är så dränerande på kraft. Det går från att sväva på moln till att inte kunna tänka på annat än varför han inte hör av sig. Analysera och överanalysera, det får mig bara att vilja stänga av helt. O jag hade börjat göra det förra veckan, det var nästan lite skönt. Tills i lördags när vi pratade i telefon och alla känslor från förra helgen kom tillbaka. 
 
O att skriva av sig fungerade ju typ inte alls. För det enda jag vill är ju att han ska höra av sig och jag kommer ju fortsätta sitta och vänta på det lika mycket nu som innan. Skitliv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0