Skala av

Überstressad över allt nu; jobbet och privata livet. Jag måste skala av alla förväntningar på mig själv, och alla andras förväntningar. Jag kan inte vara perfekt, varken som ekonom eller flickvän. Jag måste säga ifrån när andra lägger på mig för mycket och jag måste själv låta mig själv vara ifred och bara vara. Funderar på riktigt på åka och bo på hotell en vecka och stänga av mobilen. 
Tänk på morgonen när klockan ringer och man bara vill inte kliva upp, så känner jag inför allt jag ska göra nu. Allt det som vanligen ger energi är bara jobbigt. Har kollat värdena och järn ligger lågt, men inte såå lågt. Men kanske är det plus lite höstnedstämdhet. Frågade läkaren om det fanns nå roliga piller man kunde få för att tycka livet är kul igen, det fanns det inte. 
Lite otippat är att jag sitter och tittar på Wahlgrens värld och skrattar en massa för mig själv, väldigt skönt och väldigt länge sen jag skrattade från hjärtat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0