Onsdag 21.9.2016 - morgontankar

Kan knappt förstå att hela sommaren gått, att det är här vi är nu. Det är liksom september och höst. Mörkt när jag åker om mornarna och mörkt när jag kommer hem från stallet om kvällarna.

Stallet, det är där alla mina funderingar ligger nu. Eller all ilska rättare sagt. Fy sjutton vad jag vill till nya stället, mailade dem igår och frågade om det gick att flytta in tidigare, så på lördag flyttar vi. O nu hoppas jag bara att det blir bättre! Jag vill åka till stallet utan en klump i magen, jag vill dit och mysa och slappna av. Det är ju därför jag har hästarna överhuvudtaget.

Övriga funderingar. Jag vill nog inte ha nån annan människa i mitt liv. Jag har för höga krav och blir bara besviken när de inte uppfylls. Jag kan inte få nån att vara som jag vill och jag vill inte påverka nån till att bli nåt de inte är heller. Allt blir bara för jobbigt och jag tror jag ger upp dejting helt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0