Glömde ju det viktigaste

Vad vore en uppdatering utan en lägeskoll för vikten. Jag mår bra och det går bra, LCHF och en hyfsat strikt variant av det utan att tänka så mycket på det. Har inte haft våg sen jag flyttade från mamma och pappa för ett par veckor sen och nu låg det på 68,7 kg på min tjockisvåg. Har ju två, den som alltid visar lägre och den jag hade från början och går efter hade batteritorsk. Så jag är toknöjd. Har reagerat på senaste veckorna att tröjor jag brukat använda känns som tält. När nåt känns stort skyller jag på för mycket sköljmedel och när nåt känns litet skylls det på vikten.
 
Men det huvudsakliga i det här, jag hetsbantar inte. Jag mår bra som det är nu. Det har faktiskt infunnit sig balans. I onsdags efter prognoserna åt jag en bulle för att jag lovat mig själv det efter den här skitperioden med för hög stress. Men det får mig inte att skita i allt efter det, bara tillbaka till vardagsätandet igen :)
 
Nu ska jag ut i skogen och leta en pinne som ska sitta i sovrummet ovanför sängen, är nästan säker jag såg en såg bland allt som låg i flyttlasset från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0