Bra dag :)

Idag har jag jobbat hemifrån, suttit i soffan och fått massvis gjort :) Ridit båda hästarna på kvällen, hade ett riktigt genombrott med Ville och nu kan vi ta det därifrån.

Jag mår bra idag, inte bara idag. Jag mår bra liksom. En mer bra period som flyter på. Har absolut dippar och är skitförbannad vissa dagar över allt som hänt, men jag går inte ner mig. Ilskan kommer men den sänker mig inte längre. Jag börjar få rutiner i vardag och jobb, hittar min roll bland kollegor och jag kan äntligen börja skratta och skämta med folk igen. Det är en underbar känsla att leva igen. Det är inte varje dag men det är ändå en stadig kurva uppåt, fan vad tacksam jag är över allt som händer nu :)

O jag klarade den här perioden med beröm, kommer bli fast anställd och har till och med ett halvt löfte om jobb i Gävle när möjlighet finns :)

O Limpan har fått världens bästa Nelson som daghusse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0