Mycket avklarat!

Sov på soffan i natt eftersom jag spillde ut en halv flaska Cillit bang i sängen igår. Funkade helt okej vilket känns skönt att veta. Då kan jag sova här även före bilder ska tas och vid visningarna så jag slipper stöka till i sovrummet. Från soffan är det ju bara att flytta bort täcke och kudde och stuva undan nånstans.
 
Igår tvättade jag alla fönster, vid 33 års ålder är det första gången nånsin jag tvättar ett fönster! Och så här nu ser jag att det behöver göras igen dessutom. Flammiga som sjutton i vardagsrummet nu när solen lyser utanför. Men i alla fall. Gjorde även rent väggar och runt fönster på balkongen. Började göra rent persiennsnören och hållare, fortsatte med det idag och satte fast de som satt löst. Alltså, bara att göra ren de där grejerna, vilken skillnad det gör! Så jäkla mycket finare och cleant intryck. Idag har jag målat runt balkongdörren OCH gjort rent taket och tvätthängaren i badrummet. Gud vad jag dragit på det, i ca ett år och tre månader... Var smutsigt redan när jag flyttade in men har varken orkat ta tag i det eller listat ut hur jag ska nå. Rätt högt i tak plus ett badkar i vägen. Så idag har jag stått och balanserat med ena foten på en sned stega halvt placerad i badkaret och med andra foten i fönstret. Det gick till slut iaf :)
 
Nu luktar jag svett och är rätt mosig. Blir en sväng till stallet och motionera ponnyn innan jag tar en väldigt välbehövlig dusch! Ska fixa lite kaffe och sätta mig i solen vid stallet före promenad. Idag verkligen känner jag i hela kroppen att våren är på väg :D
 
(Var på en till intervju för ett stort bemanningsföretag, den gick bra och jag gick vidare. Idag har både dom och det stora byggföretaget kollat mina referenser, så nu händer det saker åtminstone :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0