Skön söndagskväll :)

Lite svajigt på dan med rejäl PMS och trötthet efter de senaste dagarna. Känns som jag gjort massor! Fixat hemma, funderat och tänkt på framtiden. Varit i stallet fem dagar i rad nu, vilken jäkla lyx när man jobbar borta att få vara hemma och ha vardag!
 
I fredags skrev Robin på hyreskontrakt på gården, idag var vi och hälsade på Hammarstedts och Grim. Denna söta lilla shettis som flyttar med oss och Oliver ner dit :)  Grim är ju Olivers absolut bästa kompis nånsin, de stod tillsammans tills de flyttade till egen gård för 2,5 år sen.
 
 
Nu på kvällen har jag varit på promenad med Oliver, helt vitt ute och inge folk. Sjukt mysigt och jäkligt bra känsla i kroppen nu. Så här avslutar jag min kväll, te och frallor med en film på TV'n och en valp i knät <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0