Sjuk!

Jag tror att det nu lyckats gå ca 5 timmar sen jag sist var på toaletten och ca 15 timmar sen jag senast åt. Har en totalt kraschad mage! Halvdålig sen i torsdags och rejält dålig sen igår! Skulle egentligen ha åkt hem till Gävle efter lunch men varken vågade eller orkade. Kan inte ens komma ihåg senast jag var såhär dålig i magen, känns som den vänt sig mot mig och när jag äter eller dricker så bara krampar den och det gör skitont! Idag är planen att bara dricka. Vatten och te med honung, idag skiter jag i lågkaloridieter som för övrigt går bra! 8 dagen idag, inget strunt intaget den här veckan. Så klapp på axeln för det.

För övrigt, få aldrig diarré i Östhammar för där finns inget Imodium eller nånting annat för magen att köpa... 👎


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0