I guess it's official now...

Igår blev vi Facebook-tillsammans, så nu är det på riktigt ;)
 
Egentligen har jag så mycket att berätta men ingen ro i kroppen att sätta mig ner och skriva det. Jag har sökt ett nytt jobb, Oliver har haft kolik men blivit bättre, Linus har kommit till final på utställning, jag och Robin har hittat ett hus!
 
Och det är väl det största just nu, huset! Vi har tittat på lite hus i det här området redan men det har fallit på lite olika saker. Jag har varit lite stressad över att jag måste sälja min lägenhet för att få loss pengar den dag vi faktiskt faller för ett, och innan den går ut för försäljning är det lite rust och pyssel jag vill göra. Men nu har vi ett hus med carport, förråd, och delar av en lada med betesmark som vi får HYRA :D  Jag slipper sälja och vi kan bo in oss och se om vi trivs med varann, om vi trivs på landet utan dygnet-runt öppen Statoil i närheten liksom. OCH! Och, vill vi så är inte ägaren omöjlig till att vi så småningom får köpa det. Vi pratade nu om att hyra det på ett år först och se hur det går.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0