Oundvikligt närmre sommaren

Sitter och bokar flighter och inser att jag bokar för den 21 mars, sista halvan av mars!!! Absolut, det är en månad kvar men det är inte långt och då är vi i mars liksom. Vår! :D  Hur lite kontroll jag än har över mitt liv just nu så kommer det oundvikligen bli sommar, hur lite jag än planerat så är det bara två månader tills jag har två hästar hemma. HEMMA :D  Jag kommer kunna gå ut på morgonen och säga hej till Oliver och pussa lite på honom. Det blev liksom en liten positiv kick, den delen av mitt liv kan jag kontrollera och göra till det bättre oavsett hur kaosartat allt annat är.
 
Jobbläget just nu: inget nytt där jag är idag, måndag är sista dagen på detta projekt och därefetr vet jag inte alls. Varit på intervju på ett spännande större företag inom byggbranschen, gick väl så där. Fick både positiva och negativa vibbar. 
 
Denna dag: sovit skit. Bråkat med sambon. Bilen som jag hämtade på verkstad igår larmade för motorfel igen så in på verkstad. Fortkörningsböter på väg ut till hamnen. Jippie.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0