Vilsen

Kom på det igår, det ordet definierar jäkligt bra hur jag känner nu. Jobb/karriär, awesome! Men resten, nja...
 
Vill jag bo där jag bor? Nja. Orkar jag flytta? Nja.
 
Vill jag vara singel? Nja. Vill jag vara i ett förhållande? Nja.
 
Hästen. Klart jag vill behålla honom, men det tar emot varje gång jag åker till stallet. Har varit för mycket tjafs och krångel för länge för att jag ska kunna åka dit och bara vara, få energi istället för tvärtom som det är nu. Ska dit i helgen och fixa ordning lite saker så jag kan släppa en bit åtminstone. Har funderat på att flytta honom men jag hoppas och tror att det snart ska vara löst där han står nu. En flytt skulle nog inte göra nånting bättre heller. Själva Oliver älskar jag dock och jag får ett litet lyckorus när jag kommer hem på helgerna och ser honom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0