TGIF

Funderar över vad jag ska äta eftersom jag faktiskt ökar i vikt just nu. Både förra och den här veckan. Vet inte riktigt vad jag ska skylla på... Kanske äter för mycket kolhydrater, kanske äter för mycket kalorier totalt. Kanske sover för dåligt. Nånting jag definitivt ska ta bort är ost och grädde. Sa det redan för en vecka sen men hade kvar sen innan. Mer rena livsmedel med kött och grönsaker, mer fisk nu när jag fått upp blodvärdet. 

Läkaren ringde idag, inget av mina avföringsprov från förra veckan visade några spår av blod, vilken jäkla lättnad det var :)  Då vet jag iaf att det inte är något som försvinner. 

Har varit rätt skönt trött på kvällarna den här veckan, jobbat heltid vilket jag orkat med. Hetsätit lite på kvällarna vilket kan ha varit en orsak till viktuppgången. Måste få bort kvällsätandet helt, inte dricka så mycket te heller. 

Bad nu och så fort solen gått ner åker jag till stallet. Linus får sitta i bilen när jag rider :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0