Mysväder

Spöregnar verkligen ute och jag gillar det. Man får på nå sätt sitta inne och ta det lugnt då och jag har lättare att slappna av. 

Kaffe och nya IKEA-katalogen, lagom morgonaktivitet :) 



Killen jag träffade igår kväll funderar jag lite på. Vi började prata via en dejtingsida redan för ett år sen men kom ihop oss om ett par saker och slutade skriva innan vi setts. Vilket jag tyckte då var jättesynd! Vissa människor klickar man bara med på en gång och han var en sån, vissa gillar man som fan men måste anstränga sig när man umgås. Men i alla fall. Igår sågs vi och han var precis lika lätt att prata med i verkligheten. Honom vill jag ha kvar i mitt liv, jag bara får den känslan att han är speciell på nåt sätt. Vi behöver inte bli kära och skaffa barn liksom, men som kompis åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0