Mat, mat, mat...

Förresten, jag hade nog aldrig trott att jag skulle behöva tvinga i mig mat. Det är så sjukt förvirrande känsla! Öppnar kylskåpet som faktiskt är överfullt med mat men stänger igen för jag inte blir sugen på nåt. För en som haft problem med hets- och överätning större delen av livet känns det jättekonstigt. Kanske att jag skulle äta om där fanns godis och kanelbullar men har just nu inga större problem att gå förbi de hyllorna när jag handlar heller. 

Är nu inne på min tionde rena dag med bra mat, på den tiden har jag gått ner 5 kg. Kanske ska poängtera att jag faktiskt inte svälter mig, för jag tvingar ändå i mig mat eftersom jag måste. En sån viktminskning på så kort tid både syns och känns, och det är en skön känsla att se sig i spegeln och se smal ut igen! Hatar min kropp som kan gå upp mycket på kort tid men älskar att den kan släppa vikt på samma korta tid. Ska bli intressant att se vad det slutar på nu när jag faktiskt inte är så fokuserad på viktminskning utan snarare på att må bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0