Livsglädje

Faktiskt, det tände till i några sekunder i morse på vägen till kontoret. Även nu känner jag mig stark, skärpt och faktiskt glad. Det var verkligen ett tag sen sist, ett tag sen jag hade den här positiva, skärpta "tankar i 190"-känslan :)  Det kommer garanterat dippa ner om en stund, det gör det ju till och med när jag mår bra. Men bara att jag känner det tillfälligt känns som ett jäkla steg i rätt riktning!
 
Bestämde mig igår också för att börja jobba heltid snart igen, kanske redan på måndag. Det här funkar inte ekonomiskt och det funkar inte ur jobbsynpunkt. Blodvärdet jag tog i måndags visade dessutom 132, jämfört med 93 som lägst i somras. Jag BLIR bättre! Att jag inte är helt bra än trodde läkaren berodde på att järndepån fortfarande är låg och att B12-värdet inte hunnit gå upp än. Får se hur helgen känns, väntar nu också på att försäkringskassan ringer upp så jag får höra vad de säger om det. Är sjukskriven 50% en vecka till egentligen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0