Känslosam

Jag tror det hänger ihop så här. Saker äntligen slutat skita sig och livet går framåt utan bakslag hela tiden. Senaste var väl när Oliver nästan blev utkastad ur stallet i somras, men sen dess har det varit lugnt och jag fått tid att bara vara. Inga nya stresspåslag över saker som går helt åt helsike och inga trakasserande kollegor. Jag har fått bara vara i nån månad nu och skygglapparna börjar släppa. Jag tar in mer känslor och jag börjar se saker runt mig på ett annat sätt. Det jag reagerat mest på är att jag börjar se människor igen och faktiskt tar in vad folk säger, jag förstår vad dom säger och jag förstår hur de känner angående det de säger. Väldigt svårt att förklara... Uppskattar folk på ett helt annat sätt och är väldigt tacksam till de som funnits här för mig när jag varit rätt otrevlig och otillgänglig. Det finns vissa som trots upprepade dissar och kyla från mig ändå stått kvar med öppna armar, jäkla underbara människor liksom.
 
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0