Kanelbullens dag

Jag tänkte dock göra nån LCHF-variant av bullar. Eller nåt med äpplen och kanel i. Bara så enkelt som en mugcake kanske. Det där med vikt går verkligen inte bra just nu. Sitter och försöker komma på när jag senast var på en bra vikt, om det är trögt nu pga. alla tillskott jag tar. I våras vet jag ju att jag mådde bra viktmässigt, i juni började jag med alla tabletter och sen dess har det nog inte varit nån bra vikt. Känner mig inte stressad över det men snarast lite frustrerad tror jag. Vill kunna ha mina vanliga jeans igen utan att fläsket korvar över. 69 kg idag, på 65-66 mår jag bra. Tre ynka kilon ska väl inte vara så jäkla svårt?
 
Varje helgmorgons beslutsångest, tror jag behöver träna mig i att bestämma mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0