Torsdagsfunderingar

Jag vill ut i skogen, sitta på en stubbe med en kopp kaffe och total tystnad runt omkring. Vill skala bort allt lull i huvet och verkligen inse vad jag vill och hur jag vill ha det. Få grepp om vad som bara är rädslor och hjärnspöken, vad som kan bli bra och vad jag vågar. 

Som jag skrivit förut, inget blir nånsin bättre om man inte vågar förändra. Att tänka och göra samma som alltid kommer bara leda till att resultatet blir detsamma som alltid. Det är där jag vill komma till insikt om det jag försöker våga ändå är samma misstag som vanligt. Eller om det är nåt helt annat.

Idag är det torsdag och jag får åka hem och bara vara. Lydnadsträning ikväll med lillkillen, sen upp till Gävle och sova. Dag 3 är det dessutom i bra ätande, sket sig lite i måndags med godis på kvällen. Får helt enkelt inte ha sånt hemma. Jag hoppas jag håller i med maten nu, nånstans ligger grunden för mitt mående där. Får jag i mig den näring jag behöver så är jag piggare och mentalt mår jag bättre när jag inte gör misstag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0