Fotografera

Det är inte så mycket bilder i min blogg nu, min mobil är på lagning för fjärde gången nu. Eller rättare sagt den första var på lagning tre ggr tills de gav upp och erbjöd mig en ny, så la till lite pengar och bytte upp mig till Sony Z5. Vilket resulterade i att folk inte hör vad jag säger och det bara ekar i mobilen. Så nu är den på lagning och jag har nån gammal jäkla xperia som lånetelefon, hänger sig hela tiden gör den och jag bara lääängtar tills jag får tillbaka min. Insåg precis hur mycket jag saknar att ta bilder och fota natur och jobbet och Linus och selfies. Jävla skittelefon! Funderar på att väcka liv i min gamla Z1 som jag hittade hemma, tror dock inte att den kommer fungera.
 
Nu ska jag nätshoppa lite, som plåster på såren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0