Tjock. Eller...?

Har känt mig tjock hela veckan, ätit lite mer än tidigare och sunkat ner mig (tack för det PMS). Så "råkade" jag komma in på KappAhl's hemsida och hittade en grym klänning med fransar. Var tvungen att åka och prova idag efter jobbet. O ska man ändå prova en klänning o dra av sig alla kläder kan man lika gärna prova mer på en gång ;) 

Konstaterade i provhytten att jag definitivt inte behöver gå ner mer i vikt, såg min rygg i speglarna när jag drog på mig kläder. Har mina skulderblad alltid varit så där spetsiga? O axlarna? 

Min storlek är nu XS på toppar och linnen, 36 på en skjorta. Klänningen satt bra i strl S, till och med över höfterna där jag annars är rätt bred. 

Nu är jag nöjd med min vikt, behöver inte loosa ett enda kilo till :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0