Single at heart

Påmindes idag varför jag är så kass på förhållanden. Blir lite osäker (vem är inte det i början när man inte vet vad den andre känner?!), får panik och lämnar hellre än stannar och ser vad som händer. Hade samma känsla i onsdags. Vill bara säga åt honom att vi skiter i det här, går till jobbet i morgon och låtsas som om inget hänt. 

Men idag har jag gjort samma som i onsdags, tvingat mig själv att oavsett vad jag känner så får jag INTE skriva nåt av det till honom. Jag är jätteosäker på honom, vad han känner och vad han vill. Vi är så olika, jag är extrovert och säger och visar vad jag känner. Han är typisk finne, tystlåten och säger inte många ord i onödan, speciellt inte om det handlar om känslor. Jag behöver liksom få nån bekräftelse på att det är vi. 

Det värsta som kan hända är att han inte är intresserad och dumpar mig. O det kan jag överleva men ändå är jag livrädd. 

Pga. det här har jag stressätit hela dagen. Haft panik och gråtit. Inte panik över att bli dumpad, men tankarna och stressen har utlöst de vanliga depp-panik-känslorna. Borde ringa läkare och få nåt lugnande att ta vid såna här tillfällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0