Positiv :)

Igår var en bra dag. Var aktiv från 6 på morgonen när jag klev upp till 24 när jag stupade i säng i Norrtälje. 

Kom iväg och gjorde en sak jag velat länge men inte tagit mig för, lastade på Oliver och åkte till Järbo. Underlagsträning inför eventuella distansstarter i höst, 8 km aktiv skritt på grusväg. Att bara inse att jag orkar och kan är ett stort steg framåt, allt behöver inte vara så jäkla jobbigt. Det är ju sånt här jag vill göra men aldrig kommer iväg på för att jag inte orkar. Orkar ju knappt ta mig utanför dörren vissa dagar och att då dra på släpet och lasta hästen känns liksom övermäktigt. 

Som nån sa, att inte planera är att planera att misslyckas. Jag gjorde iordning och packade allt redan på lördagkvällen så det var bara att lasta på söndag morgon. 

Nu ska jag planera för att få ordning på magen. Fick ett minitarmvred i lördags natt och är fortfarande spänd och har ont i magmusklerna. Fick det efter att ha ätit köttfärsbiffar, så nu tänkte jag hålla mig till kokta grönsaker och fisk nån dag. Magen har redan krånglat nån vecka innan så det är nog dags för lite snällare mat. 


Kommentarer
Postat av: ronja

härlig bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0