Mina små lyckopiller

Behöver små minisaker att bli glad över. Hittade de här kopparna på Indiska igår, turkost liksom <3 Får ersätta den klassiska pokal-muggen från Ikea. 

Säger inte att hela min dag kommer bli bra efter en frukost i denna, men en liten myskänsla på morgonen ger kanske lite positiva tankar.

Bilden är från igår, jag har inte kommit upp ur sängen än. Brukar hoppa upp direkt oavsett humör, idag varken vill eller orkar jag :/ Jag har roliga saker planerade o jag måste gå ut med Emil, men ändå noll motivation.

Back to ett-steg-i-taget. Sätta sig upp, slänga benen över sängkanten, ställa sig upp. Dra på kläder, skor, öppna ytterdörren. Komma ihåg att hunden ska med också.

(vissa dagar är det inte lätt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0