Hur det blev

Nu sitter jag här på Ultuna och väntar på Emil som blev opererad igår. Höger framben och sen tar vi vänster den 19 maj. Har tårar i ögonen dels för att jag får träffa min duktiga lilla kille igen och dels för att jag är så nervös för hur det kommer gå nu. Hålla honom från att röra sig för mycket. Inte hoppa runt. Inte slå upp allt. 

Det positiva i det här är att operationen inte blev så dyr som de sa först, blev 11.200:- istället för 15.000 - 20.000:-. Han är försäkrad för 50.000:- per år vilket betyder att om nästa operation hamnar på samma summa så är vi på ca 35.000:- totalt och har då ca 15.000:- kvar att använda till rehab och eventuella komplikationer. 

Shit, pratar pengar bara för att inte sitta i korridoren och stortjuta. 

Hans diagnos heter iaf Short ulna, ska skriva ett inlägg om det i sig sen för när jag satt och googlade hittade jag inte många resultat alls. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0