Viktökning

Släpper på spärrarna i två dagar och går upp 3 kg, välkommen till min värld ;) 

Skulle vart en fastedag i fredags och det fungerade bra till en början. Tills jag kom hem till Gävle, var till veterinären med Emil och de hittade inget fel. Remiss till Ultuna och en ortoped. Han har väldigt svag hälta ibland, började för nån månad sen när han lekte i hallen för sig själv. Måste sträckt eller vridit nåt, kom och var jättehalt men det försvann rätt snabbt. Efter det har det kommit och gått men väldigt svagt, bara så man anar det. Jag hade ju hellre fått ett svar i fredags än att de inte hittade nåt. 

Så då försvann motivationen; bröd med ost, kex, godis och pasta med massa parmesan till middag. Igår fortsatte det med brunch på Ikea och sen mera bröd, o latte. Hade definitivt kunnat balla ur mer så egentligen har jag ingen ångest. Idag kör jag paleo igen och i morgon blir det fasta. Mycket fett och protein idag och försöka få ur kolhydraterna ur systemet. 

Tycker inte jag förtjänade en viktökning på 3 kg men tror att det helt enkelt är fel tid i månaden också. Får se nästa helg när jag kommer hem hur det ser ut då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0