Vad gör man när man nått sina mål?

Vikten: Alltså ja egentligen, målet var att komma ner till 70,2 så jag fick räkna mig som normalviktig och jag ligger runt 67 nu. Har tänkt mycket. Jag sätter hela tiden nya viktmål, när ska jag sluta hetsa?

Hemmet: En bostadsrätt som jag är sjukt nöjd med, har lagom att inreda och förbättra.

Fritid: Har egen häst och hund, finns inte tid för mer.

Karriär: Ett jobb där jag får tänka själv och ta ansvar, löser saker och är omtyckt. Tjänar mer än jag förtjänar. 

Kärlek: Kär i en som jag omöjligt kommer få.

Så enda delen av mitt liv som felar är kärleken, och där kan man inte sätta upp mål. Den händer när den händer och jag har varit med fel killar tillräckligt många gånger redan för att tvinga fram nåt igen.

Så vad blir nästa mål i livet? Vet inte om jag kan slappna av och bara vara. Funderar mycket på hur man gör, kanske är det bara en way of thinking som jag inte fattat. 

Bild från morgonens promenad, denna kommer även bli inramad och hamna på min vardagsrumsvägg:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0