Långsamt framåt

Jag vet att jag är jävligt negativ för det mesta nu, men skulle man lägga upp mitt mående på en kurva så går det ändå långsamt uppåt. Massa jävla gropar och steg bakåt men i slutänden blir det bara bättre o bättre ändå. 
 
När det gäller jobbet så börjar jag få tillbaka lite jävlar anamma, jag är ju grym på det här. Pressa priser, göra avtal, fixa "omöjliga" saker. Charma leverantörer. Idag lyckades jag dels hitta en skrotnisse i Norrtälje, o såna är alltid bra att ha. Sen har jag fått ett avtalsförslag från en hyrbilsfirma vilket betyder att jag kan byta den Skoda Octavia jag kör mot en Volvo V40 och det blir 1200:- billigare för projektet. Mindre bil iofs men helt klart bättre. Får även dra en hästtransport i normal storlek ;) 
 
Privat lär jag bara få lite ordning på livet. Se till så att det varje helg händer nånting i lägenheten t.ex. Tror denna helgs uppdrag blir att fixa platsbyggda hyllor i köket för det saknar jag verkligen. Tror jag bestämt nu hur jag vill ha det också. 
Komma ut och rida varja dag så jag får frisk luft, närheten till hästen och slipper känna dåligt samvete för att jag inte ägnar honom tillräckligt med tid.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0