Bra känsla idag :)

Har en fastedag idag vilket så klart ger ett jobbigt sug i magen, men har ändå en skön avslappnad känsla i kroppen liksom. 
 
Diskuterat semester med Markus, vi bör inte ha samma veckor och vi kom överens rätt bra :)  
 
Har haft en sån där jobbig helg med insikter. Jag var på dejt igår med en kille och beksrev mig själv som socialt obegåvad. Det var nåt jag bara slängde ur mig men insåg lite i efterhand hur rätt jag hade egentligen. Alltid varit och trots nio år som taxichaffis så är jag det fortfarande. I arbetslivet kan jag slå på den inlärda sociala sidan, jag vet hur och vad jag ska säga för att få andra bekväma och avslappnade att prata med mig. Privat däremot, när jag ska vara jag, så funkar det inte alls. Jag är inte längre tyst och osäker som när jag var ung, men det är liksom inte normala saker som kommer ut. Inte så att jag har värsta tourettesen, men jag är bara konstig. Kul insikt att få va. ADD rocks. 
 
Selfie från i morse på väg ner till jobbet och en liten på Emil :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0