Två dagar i Göteborg

Dels utvecklings- och lönesamtal med min finska chef och dels genomgång av ekonomisystem inför sommaren då vår ansvarige tar semester och jag ska göra en del av jobbet med fakturor.
 
Samtalet med Jarmo gick bra, får en löneökning på 3% vilket väl är okej med tanke på att jag fick en ökning på ca 14% i höstas när jag kom tillbaka. Det roligaste var dock att vi pratade kommande projekt, att han vill ha mig med på de större som vi hoppas få framöver. Kommer även få gå kurser, både interna och externa.
 
Igår fick jag ett litet uppvaknande, man ska inte ta saker för givet. För tre år sen var jag taxichaffis, idag sitter jag med egen firmanbil och åker till Gbg på möte med en chef från Finland. Vad fan hände liksom?! :D
 
En av pauserna på väg hem igår.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0