Söndag

Jag fick tillbaka lite mental styrka igår, satt i solen ett par timmar och kollade på traktorrace hos vår höbonde nere i Tobo utanför Östervåla. Det var nog både en kick av solen och den lättsamma aktiviteten. Efteråt kände jag mig mer som vanligt, det tog bort lite smärta. Eller fick kanske mer insikt i att livet går vidare. Utan Emil. Utan Niko. 




Alltså, rosa hösilagebalar :D


Konstigt nog är jag mer upprörd över grannen, alltså Niko, än över Emil. Emil accepterar jag att han nu är borta, där fanns det inget val. Men Niko är jag så förbannad och besviken på. Han valde att vara självisk och inte stötta mig, inte ens när jag tog bort Emil. Jag förstår honom men vi var kompisar innan det hände nåt, man hjälper sina vänner. Så är det. Ska bli intressant att träffa honom på jobbet, bo grannar. Jippie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0