Nästa bakslag

Alltså, jag har sagt så länge nu att jag bara vill att det ska sluta hända saker. Jag vill få andrum där jag kan slappna av utan att lägga energi på att lösa saker. Tack vare att livet faktiskt innehållet en del positiva saker senaste tiden så känns det ändå lättare men varför i helvete kan jag inte bara få ta det lugnt?!?
 
Igår fick jag veta att jag kanske inte har en stallplats till hösten. Stall finns det absolut många av men med min häst krävs det dels lösdrift eftersom han har en kronisk ledsjukdom och behöver röra sig dygnet runt. Det krävs att han som valack får står där, att det inte är fri tillgång eftersom han blir så ohyggligt fet. Hoppsan, där tog visst alla alternativ slut.
 
Rejält deppad igår. Jag vet att jag löser det, det är ju det jag är grym på. I värsta fall får jag väl arrendera mark och fixa en jävla lösdrift själv. Men jag trivs ju där vi står nu, jag vill ju ha det så. Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0