När man inte orkar vara stark längre

Återbesöket idag på Ultuna gick inte så bra, förklarar sen. 

O nu orkar jag inte längre, mailade jobbet och skrev att jag inte åker dit efteråt. Hoppas att jag har ny kämpaglöd i morgon men just nu orkar jag inget alls. Ringde halvhysterisk till hälsocentralen nyss och bad om en läkartid. Har alltid tack nej till lyckopiller men nu behöver jag nåt ångestdämpande. Nåt som bara lugnar ner huvet så jag får slappna av och inte tänka.

Har funderat massa tidigare på om jag är på väg att bli utbränd och senaste veckorna har jag varit nära att ringa hälsocentralen flera gånger. Men nu tog det stopp, jag vill inte ha fler motgångar och jag klarar det verkligen inte. Allt bara byggs på och läggs på hög, och den jäkla högen gör det svårt att andas och se framåt. 

Kan det liksom bara sluta hända saker nån gång, kan inte livet bara stanna upp och ge mig andrum och tid till återhämtning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0