The only direction is forward

Idag har jag jobbat hela dagen, dessutom är det måndag vilket betyder 11 timmars jobb. Och nu sitter jag och uppdaterar kemikalielistan, nåt jag skjutit fram i ett halvår redan. Så full dag plus övertid, är vekrligen på väg tillbaks nu :)

Dricker mina jäkla Niferex (järndroppar) så det känns som att jag ständigt tuggar på ett järnrör. Plus blutsaft. Äter inget som inte innehåller järn, blir mycket spenat, broccoli och kött. Skurit ner på kaffe och mjölkprodukter som hämmar järnupptaget och äter en paprika om dagen för C-vitamin som hjälper järnet att tas upp.

I morgon har jag telefontid med läkaren och jag borde få svar på proverna. Får se om han kommt fram till varför det blivit så här, om det finns nån mer anledning än att jag bara ätit dåligt. Dessutom ska det bli intressant att höra vad calcium-provet visar, tydligen låg jag väldigt lågt redan för över ett år sen och riskerar benskörhet inom 3-4 år om jag inte tar tag i det. Eftersom jag inte fick reda på det då lär det ju inte ha blivit bättre sen dess heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0