Skitdag

Det går både upp och ner. Jag vill verkligen inte inse att jag mår dåligt. Det här är inte det liv jag vill ha, ständigt däcka ihop och däremellan vara orkeslös.

Idag har jag lite energi i huvet, har massa början till idéer för lägenheten men inte tillräckligt med energi ens för o gå in på en hemsida och kika färger. 

Jag är idag inte ens glad över Linus, hur ska jag orka? O jag gråter säkert 20 ggr per dag över Emil. Råkar se bilder på honom i mobilen, på fb och Instagram. Jag vill ha honom tillbaka, det ska inte vara så här. O det gör så jävla ont i hjärtat att han är borta. Så sjukt orättvist! 

Funderar mer och mer på om jag kanske är utbränd redan, men att jag bara inte vill ta in det och förstå. 

Fick denna bild av lillebror, min lilla änglahund ❤


Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin blogg

Svar: Tack! :)
Elin

2015-07-30 @ 16:28:19
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0