Må-bra-inlägg

Jag var på jobbet kl 6:45 och börjar inte förrän 8. Klockan ringde 5:30 och jag gick upp, brukar i vanliga fall alltid snooza en timme minst. Det känns verkligen som att jag är på väg tillbaka nu :)
 
Solen skiner dessutom, snyggingen gillade min morgonbild på Instagram och jag har druckit kaffe. Lyckorus i kroppen liksom :)
 
O i eftermiddag kommer Oskar ner till Norrby (där jag jobb-bor) och sover över ett par dagar, blir lite geocashing på eftermiddagarna. Jag hoppas vi hinner in och käka middag i Norrtälje också.
 
På fredag åker jag och träffar valpen igen. Jag vet att jag varit lite negativ, att det inte kändes rätt när jag var där sist. Men det börjar kännas bättre och bättre, jag var nog inte redo att titta på valp så kort efter Emils död egentligen. Plus att jag när jag var där förmodligen hade riktigt dåliga värden för den dagen var jag yr! Uppfödaren skickar bilder då och då och det blir bättre och bättre magkänsla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0