Här och nu är jag kär, lycklig och hans helt och hållet

En sån helg har jag haft, verkligen den mysigaste nånsin med en helt underbar kille. Suttit på klippor bredvid vattnet i hans famn, fått pussar i nacken och bara känt varma fladdriga känslor i magen.
 
Träffades i fredags då han följde med på en promenad med Oliver. Som fortsatte hem till honom och film, vidare till övernattning hos mig, mys i soffan hela förmiddagen och sen sushi ute vid Älgsjön. Vår första dejt, typ 24 timmar! Sen efter ridning övernattning hos mig igen, mys i soffan. Paus för ridning igen söndag eftermiddag och käk med Oskar och så film med snyggingen på kvällen igen.
 
Och appropå snygg, det är inte många killar jag tycker är snygga. Men denna. Shit! Han är så snygg så jag vet liksom inte vart jag ska titta. Liksom, sitter och myser med honom bakom mig. Så går han upp och hämtar nåt o jag bara hajar till och inser vilken otroligt sexigt jävla snygg kille jag hänger med. Tatueringar, muskler, bruna ögon, lång och helt jävla fantastisk!
 
(Ibland får man vara lite utseendefixerad men han är faktiskt rolig och mjuk, helt underbar att umgås med också ;) )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0