Fille ❤

Redan innan Emil opererades i våras bestämde jag att det skulle bli en ny valp om jag skulle tvingas ta bort honom. Ett par veckor innan han fick somna in kontaktade jag en uppfödare som precis fått valpar och där fanns en hane åt mig. Så i lördags åkte jag, lillebror och hans sambo och hälsade på lilla Filip, döpt efter Filip Hammar :)  Hade bestämt Albin som namn innan men nu blir det Fille. 

Så denna lilla korv kommer flytta hem till mig andra helgen i augusti. Det känns både lite forcerat eftersom Emil precis gått bort men också väldigt bra, jag behöver det här att se fram emot! Och jag behöver nåt att göra när jag jobbar, kvällarna är faktiskt inte roliga när man ligger borta och jobbar. 

Posdible's Fame Filip:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0