BlĂ€ 👎

MÄr lite halvtaskigt bÄde fysiskt och psykiskt. Yr och vinglig, mÄste kolla jÀrnvÀrdet som jag tror Àr det som spökar. Satt och diskuterade med lillebrors sambo om yrseln pÄ vÀg hem frÄn Karlsborg (kommer separat inlÀgg) i lördags, och hon sa att hon haft lite dÄligt jÀrnvÀrde. Har inte tÀnkt pÄ det, men pÄ LCHF Àter jag knappt kött konstigt nog. Det blir mest Àgg och kvarg nÀr jag Àter protein. Drack blutsaft en svÀng i vÄras men har slutat. Ska ringa hÀlsocentralen och kolla om jag kan fÄ komma in och bara testa det lite snabbt, utan lÀkarbesök.

Psykiskt Àr det vingligt ocksÄ, kÀnner att jag inte har tÄlamod och ingen livsenergi. Vill absolut inte börja jobba igen pÄ mÄndag och har för mycket mÄsten att ta tag i före dess. HÀnger sÀkert ihop med jÀrnvÀrdet om det Àr det som krÄnglar. Förmodligen ocksÄ att det har varit jÀttemycket ett tag igen.

NĂ€, ringa hc nu och sen skriva ett positivt inlĂ€gg :) 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0