Blä nr. 2

Tog faktiskt prover i tisdags, 103 i blodvärde och 50/100 i blodtryck. Nya prover i onsdags efter tid hos läkare som jag väntar på svar på.
 
Blodvärdet i sig är inte katastrof även om det är lågt. Blodtrycket samma. Tillsammans är det väl det som gör att världen snurrar lite mer än vanligt och energin är på noll. Tycker att jag i början på veckan ändå har kunnat slappna av i att det är så här och kunnat ta det lugnt. Nu är jag rastlös. Jag vill göra så mycket och här sitter jag i soffan liksom. Kul.
 
Fick även veta av läkaren att proverna jag tog förra våren när jag var yr visade att mina järndepåer är i princip tomma och calcium-värdet väldigt lågt. Eller som han konstaterade, du kommer få benskörhet och börja bryta benen inom 3-4 år. Varför sa ingen nåt redan då?
 
Jag känner det redan nu, jag är 32 år och kommer bli en bitter käring som sitter och klagar på sjukvården. Jag ÄR en bitter kärring som klagar på sjukvården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0