Bakisfunderingar

Tre öl och två drinkar, med riktig mat också och jag har precis kommit upp ur sängen. Precis börjat få i mig vätska eftersom minsta lilla vatten fått mig att spy tidigare. Klockan är 15 och jag kom vid 1. 

Ibland tror jag själv att jag hittar på, såå dåligt mår jag väl inte? För jag själv förstår inte ens sånt här, min hjärna funkar inte så. Inte ens när jag upplever det själv. Hade behövt ha ett brutet ben i gips för att få nånting konkret att se, då hade jag tyckt själv att jag är sjuk. Eller feber så jag kan se det på en termometer. 

Men så här dålig blir man inte av det lilla jag drack. Hade velat festa hela kvällen igår men det blev mat på en restaurang och sen en öl på en uteservering, när vi gick därifrån höll jag på att svimma sittandes. Fick be Oskar hålla mig i handen första biten när vi gick så jag inte skulle vingla eller ramla omkull. När jag rör mig går blodtrycket upp och jag blir okej. Oskar följde med mig hem men när han gått såg jag mig i spegeln, verkligen vit i ansiktet. Det var faktiskt skrämmande och jag behövde se det. 

I morgon börjar jag jobba igen och det ska bli intressant att se hur det går, hur mycket jag klarar där. Jag gillar ju mitt jobb och känner trygghet och lugn, speciellt nu när platschefen är på semester och jag slipper stressen som han skapar. Ska diskutera med Vickie som äger gården där jag bor också, förhoppningsvis kan jag ta med Oliver i helgen och ha honom där nere några veckor :) 

Nu ska jag se klart ett avsnitt av Game of Thrones, sen blir det åka till stallet och kanske ta en skrittrunda med min lilla häst :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0