Reflektioner

Jag mår fortfarande bra. På ett lugnt och sansat sätt. Jag är inte uppe bland molnen och flyger, jag mår liksom normalbra vilket är otroligt skönt. 

Pratade i telefon med Kristofer i 2,5 timmar igår. Sjukt. Jag tycker ju inte ens om att prata i telefon. Har även planerat att träffa honom om 2 veckor. Ta med valpen, plocka upp Kristofer i Falun och åka till Rättvik och hälsa på Fred. 

Vi pratade förändringar inför 2015 igår. Jag insåg nu vad jag vill bli bättre på. När jag mår dåligt tar jag avstånd från folk för jag orkar inte hålla den glada fasaden uppe. De flesta jag känner vet ändå att jag mår dåligt så det finns ingen anledning att dra på en mask och vara någon annan. Att dra mig undan i ensamhet gör inte nånting bättre. Så jag ska slappna av mer, vara ärlig mot andra och mig själv. Slå ner lite murar och låta folk komma in. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0