Paleo behöver inte vara så jäkla svårt

Tänkte jag skulle redovisa lite för vad jag ätit de här tre dagarna frö att visa att det inte är så krångligt. 
 
Måndag: 
Lunch: Ett paket bacon i bitar, micrat tillsammans med ett ägg och några körsbärstomater
Middag: Stekt regnbåge (rester) med massa kokt broccoli och blomkål
Kvällsmål: En sharonfrukt
 
Tisdag:
Frulle: Kaffe med 1 tsk kokosolja och 2 msk kokosmjölk, kanel
Lunch: Stekt regnbåge (rester) med massa kokt broccoli och blomkål, en mandarin
Mellanmål: En banan och ett äpple
Middag: En halv burk skinka, massa kokt broccoli och blomkål
Kvällsfika: Sex negerbollar (kokosolja, kakao, kokos, kokosmjöl, kaffe, hackad mandel), en sharonfrukt
 
Onsdag: 
Frulle: Kaffe med 1 tsk kokosolja och 2 msk kokosmjölk, kanel
Lunch: Ett halvt paket bacon i bitar micrat med en mosad banan och ett ägg
Mellanmål: Ett päron och ca 0,5 dl blandade nötter
Middag: Köttfärssås (rester) med tomat, gurka, selleri och oliver. Två sharonfrukter
 
Var duktig fö rnån vecka sen och gjorde en hel del matlådor, köttfärssås t.ex. är ju så jäkla lätt att göra nåt på. Micra med ett ägg och några tomater eller ren köttfärssås med en sallad. 
 
Känner mig lugn och fokuserad fortfarande. Ser smal ut i spegeln och känner mig liten. Väger jag över 66 när jag kommer hem så blir jag förvånad! Däremot ska det inte vara en anledning till att lägga ner. Jag mår ju bra av att äta så här, oavsett om vikten skulle gå upp eller ner. Men har man bantat hela sitt liv som jag gjort så är viktnedgång ändå en del i det, går liksom inte att komma ifrån. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0