Nyårslistan - vad hände 2014?

Lånat punkterna från Martinas.nu.
 
Året med 3 ord?
Omvälvande, stress, möjligheter
 
Bästa köpet? 
Min lägenhet :) 
 
Vilken låt kommer påminna dig om 2014? 
"I'm an albatrouz" med Aron Chupa, lyssnade alltid på den på full volym när jag körde längs grusvägen sista biten upp till sitekontoret i Mora. 
 
Vilken har du umgåtts med mest?
Första halvan måste ha varit Rickard, andra Gui. 
 
Har du blivit bättre på något?
Att ta konflikter istället för att smita undan.
 
Vad var extra bra med året? 
Alla människor jag träffat som alla lärt mig olika saker att använda i framtiden. 
 
Vad var extra dåligt? 
All stress som kom efter Mora-tiden. Ruud. Francois. 
 
Lärde du känna några nya människor? 
Richard van der S, Nanne, Ilpo, Vesa, Alex, Philipp, Gui, Nuno, Fabio, D. Sked, A. Milling, Jens, Niko, Simon, Kristofer!, Fredrik, Arto, Markus! <--- De hoppas jag att jag aldrig nånsin glömmer!
 
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Var upp på taket på ett vindkraftsverk, 100 meter upp. Satt verkligen bara och njöt av utsikten, höjden, klättringen upp, ALLT!
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att sitta uppe på turbinen var sann lycka. 
 
Vad var din största framgång på jobbet?
Att jag fick fast anställning. 
 
Största framgång på det privata planet? 
Finns knappt nån framgång detta år. Kanske att jag insett hur dåligt jag mår egentligen, insikt leder till förbättring. Utseendemässigt gick jag ner till en vikt jag aldrig varit i närheten av tidigare. Tack paleo ;) 
 
Vart reste du? 
Som längst till Göteborg ;)
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Köpte bostadsrätt :) 
 
Vad önskar du att du hade gjort mer? 
Slappnat av.
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år? 
Ta några steg tillbaka och tänka efter hur jag vill leva mitt liv, vad JAG mår bra av. Och sen köra på det. Definitivt skita i hur andra uppfattar mig eller vad de tycker om mig, men samtidigt ska jag anstränga mig mer för att vårda de relationer (familj och vänner) jag uppskattar och mår bra av. Ska ta tag i att vara mer social och inte gömma mig. Släppa på så många spärrar jag kan och utmana mig själv känslomässigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0