Lite besviken

Var helt säker på att jag skulle väga runt 66 kg när jag kom hem, troligen mindre. Vägde 67,1 i morse. Kommer definitivt väga mer i morgon. Jag förstår inte riktigt. Varför går jag inte ner lika fort som vanligt. Varför hamnade jag ens på så hög vikt som 71 igen. 

Just nu kör jag en lite liberal paleo för att få mer balans där det inte bara är svart eller vitt. Tillåter mjölk i kaffet t.ex, dricker latte ibland. Dricker sockerfri glögg just nu. Tog en semla tidigare idag. Och det kanske fungerar för att hålla vikten men inte för att gå ner. På måndag börjar jag strikt paleo. Helt fucking tokstrikt, ren mat. Inga paleobakverk eller rawbollar med massa söta dadlar. Kör så en vecka, eller tills vi åker mot Göteborg på lördag. Kommer äta ute och då blir det vanlig mat. 

Så hur stor skillnad kan det bli av strikt kontra liberal paleo. Får såå mycket onyttigt äter jag faktiskt inte, kan det verkligen bara handla om de små övertrampen jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0