Kvällsmat, paleo :)

Shit, idag har jag hunnit så jäkla mycket. Målat andra strykningen på väggarna i sovrummet. Handlat mer färg och penslar på Rusta (när väggarna blev vita syntes det hur gula listerna var...), tvättat, ätit mat hos mamma och pappa. Strax efter 18 kom jag till stallet, red ut över en timme med Oliver. Fodrade alla hästar. Kom hem runt 21 och har sen dess städat bort all golvpapp i sovrummet, gjort rent och målat listerna. Och till sist gjort köttfärssås. Helt paleo om man bortser från att jag hade i bönor. 

Gårdagen var också fullt ös. Det är nästan så jag börjar tro att den här jäkla svackan börjar ta slut :) 




Kommentarer
Postat av: Bella

Gott:)

2015-01-04 @ 23:40:10
URL: http://rememberthiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0