Dagens tre lyckopiller

* Jag känner mig omtyckt och behövd på jobbet. Från att inte ha behövts alls till att knappt få vara ledig. Vi pratar inte samma språk riktigt jag och mina finnar, men det är lugnt. Älskar min projektledare som hjälper mig. Älskar hamnens projektledare som stöttar och pushar mig.

* Det är nu tio dagar kvar tills jag åker till Götet och hämtar hem Emil. Jag längtar så sjukt mycket! 

* Jag är så nöjd med mig själv att jag säger ifrån. Att jag inser vilka i mitt liv som är viktiga och vilka som inte är bra. På ren svenska; jag gick inte på dejt med en kille idag för jag kände att det nog inte skulle bli så bra. Jag hade förmodligen åkt om det vart för nån månad sen. Eller fegat ur och mått skit för att jag inte håller vad jag lovar. Är förutseende och gör ett aktivt val att låtarna. Duktig mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0