Bra dag :)

Idag mår jag bra :)  Var i stallet i morse och hade morgonfodring, sen dess har jag gjort första strykningen i sovrummet. Maten är under kontroll, inget hetsätande idag. Så jag är bara lugn.
 
Hela veckan har varit lugn. Nyår blev dock inte en soft kväll på hotel ;)  Åkte först till Lotta i Uppsala och åt middag med hennes kille och pappa. Helt lugnt, ingen alkohol. Körde tillbaka till Kapellskär och tänkte fira tolvslaget med kollegorna. Tyvärr är ju klockan tolv en timme tidigare i Finland så när jag kom hade de redan smällt av alla raketer :P  Hade dock skitkul där, drack lite koskenkorva och spelade biljard. Sen var vi fyra tappra som spelade inomhusfotboll till fyra på morgonen. Svinkul! Har dock en del blåmärken eftersom det tacklades lite och sen körde vi en match på knä också.
 
Jag börjar vakna till liv igen, det är så det känns. Skrattar för att jag är glad. Gråter för att jag blir rörd. Jag känner annat än nedstämdhet och ångest och jag börjar komma ur den bubblan. Helt ärligt, fy fan för o vara deprimerad!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0