Rolig nyhet :)

Jag ska flytta :)  Inte hemma i Gävle men jag har skrivit på för ny bostad när jag är på jobb. Att bo i en friggebod på tomten hos ett vänligt men lite intensivt pensionärspar är inte min grej riktigt. Att jag dessutom knappt har internet, måste stänga av värmen under helgerna så det är svinkallt när jag kommer tillbaka och bara har 30 liter varmvatten att duscha i är ju även det något irriterande. Stugan är helt nybyggd och allt är fräscht, men det är 17 kvm och jag sover på en bäddsoffa. Finns mycket där som skulle kunna vara bättre. Dessutom blir jag så avskiljd från alla på projektet. När jag jobbade i Mora hade jag egen stuga men vi bodde ändå allihopa på samma camping. Såå... Det nya boendet ;)  En tvåvånings liten stuga, gammalt men fräscht. Breda träplankor till golv. Hur charmig som helst. Wifi. En riktig dubbelsäng. På samma gård bor armerarna från projektet, vilka är några av de jag kommer bäst överens med. I stora huset bor ett par som tävlar fälttävlan och föder upp morganhästar. Jag ska alltså bo på en hästgård :D  Oliver är välkommen i sommar. Så min dröm kommer gå i uppfyllelse. Kunna gå upp på morgonen med en kopp kaffe och se min häst beta utanför huset :)  
 
( O btw. Några av armerarna är sjukt snygga och tränar på gym varje dag plus jobbar hårt på bygget. Kommer få en fin utsikt från stugan i sommar :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0