Paleo, going good :)

Jepp, det funkar faktiskt fortfarande. När jag blir sugen på att äta nåt som är fel så tänker jag ut ett paleo-alternativ istället. Jag behöver inte ens anstränga mig så mycket för att tänka i rätt riktning, så less på att må dåligt är jag. Mitt nyårslöfte var att detta år ska ha fler bra månader än dåliga. Man kan inte styra allt, men livet blir lättare utan ångest och illamående pga. dåliga matvanor. 
 
Idag har jag dock dålig fantasi. Inge jättehungrig för jag har druckit en del kokoschokladlatte idag och är lite mätt av fettet. Lite sugen på att göra kycklinghamburgare med salladsblad istället för bröd. Har ungsgrillad kycklingfile i frysen jag kan ta, blir liksom lite torrt bara utan dressing. Lite tacosås eller nån annan salsa skulle kanske kunna funka. 
 
Just ja, min bil rullade in i hyresvärdens carport idag. Skjutmig.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0